FAQ

Ako si tovar objednať?

1. Registrácia

Na to, aby ste si mohli tovar zakúpiť v e-shope Korai sa musíte najprv zaregistrovať. Registrácia je veľmi jednoduchá, stačí kliknúť na nápis „Registrácia“ v pravom hornom rohu a následne vyplniť registračný formulár. Po uložení požadovaných informácií ste sa automaticky zaregistrovali. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám bude zaslaný potvrdzujúci e-mail aj s prihlasovacím menom a heslom, ktoré ste pri registrácií uviedli.

2. Výber a nákup tovaru

Ak ste si už vybrali tovar, ktorý by ste si chceli zakúpiť, stačí, ak kliknete na tlačidlo „Do košíka“. Následne sa tento tovar objaví vo Vašom nákupnom košíku. Jeho obsah si môžete skontrolovať v pravom hornom rohu.

3. Potvrdenie objednávky

Pokiaľ ste si už vybrali všetko, čo by ste chceli kúpiť, prejdite na „Nákupný košík“ v pravom hornom rohu. Po kliknutí naň sa Vám zobrazí obsah Vášho košíka, spôsob platby a dodacie údaje. Vyberte si možnosť, ako by ste chceli za tovar platiť, skontrolujte si Vaše údaje a potvrďte objednávku. Následne Vám bude na Vašu e-mailovú adresu zaslaný potvrdzujúci e-mail aj proforma faktúra. Originálna faktúra Vám bude doručená v tlačenej forme spolu s objednaným tovarom. V deň odoslania zásielky Vás budeme o tejto skutočnosti informovať e-mailom.

Ako mi bude tovar doručený, koľko stojí doručenie?

E-shop Korai využíva na doručovanie objednávok služby Slovenskej pošty. Doba expedície tovaru je obvykle do 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Tovar posielame ako poistený list, ktorý si budete môcť vyzdvihnúť na pobočke Slovenskej pošty. Doručenie šperkov z nášho internetového obchodu je ZADARMO. Je možné si zvoliť aj spôsob doručenia kuriérom za príplatok 5€ priamo na Vami zvolenú adresu.

Čo keď sa mi vybraný tovar nebude páčiť, bude malý prsteň, či krátka retiazka?

Tovar zakúpený v internetovom obchode Korai je možné do 14 dní bez udania dôvodu na vlastné náklady vrátiť a peniaze Vám budú vrátené do 14 dní od prevzatia zásielky. Tovar je tiež možné vymeniť. V prípade, že Vami vybraný prsteň Vám bude malý a v ponuke máme aj väčšiu veľkosť, je možné tento prsteň vymeniť. Podobne je to aj s retiazkami, náramkami, či inými šperkmi.

Čo robiť, keď sa vyskytne problém pri odoslaní objednávky online?

Kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 0908 233 999 alebo prostredníctvom emailu na info@korai.sk.

Je možné objednať si tovar aj do zahraničia?

V našom internetovom obchode Korai je možné objednať si tovar aj do Českej republiky a to príplatok 5€ poštovné.

Biele zlato je drahšie ako žlté?

Cena žltého a bieleho zlata je rovnaká, nakoľko je rovnaká ich rýdzosť 585/1000.

Aké kamene sú v zlatých šperkoch?

Vo všetkých zlatých šperkoch, ktoré e-shop Korai ponúka sú osadené zirkóny.